Ah Di Boom | TrapHouse NY Episode 3 Blog

Ah Di Boom speaks on his upcoming battle against Sco on TrapHouse NY Episode 3

comments

  • BottomLINE

    Dude we don’t believe u, u need more ppl!! U r from Vineland come on mannn I can’t believe any gun lines that come out ur mouth.. U know its nothing in Vineland but woods, deers, and land.. Do a blog walking thru Vineland and show the URL world lol. Go to the toughest spots in Vineland lol. It’s one section of low income apts with the grass cut and a bunch of kids playing outside and wanna be tough dudes like u lol foh!!!! CMD! All day over here u already know how we get down.

    • HazePo360

      I cant defend adi boom.. but he most def from my hood.. and just bc u see grass, and low income apartments, does that specifically mean they’re no shooters where we’re from? same thing that happens in camden goes down in Bridgeton, vineland and millville.. aint no difference my nigga.. there’s low income apts everywhere with grass but there’s also a shooter everywhere.. Real talk! Just keeping a hunned my G! #Bridgeton

rating

0.00  / 5 
rated by 0 users
2198 views
comments

your rating :

1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
0 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 5
0.00  / 5 
rated by 0 users

Recent Posts

Click the image above for the genius.com link to Aye Verb's "Beautiful Creatures"...

GEECHI GOTTI RESPONDS TO TSU SURF, CALLS OUT T-TOP & TALKS CALLING SHOTGUN SUGE “GREEN…

Recent Audios

LATEST TWEETS

  • Big Tuna
    I’m up here like I do my know w what this nigga talking bout good shit shout out to the @thesource https://t.co/hez8bOdqVA
  • “BLISS “ available now Verb vs Mook 8/18
    And all them niggas said mook was gone body verb ....... ........... https://t.co/KljOgNwBwk
  • “BLISS “ available now Verb vs Mook 8/18
    RT @NEWJAY82: Shout out to @AYEVERB BLISS is a classic , kicked mook ass, label owner,clear mind and all! I see you stay blessed keep going
  • “BLISS “ available now Verb vs Mook 8/18
    RT @thekarlfam: @TheSource wtf is wrong with the source @AYEVERB and had the performance of the night #RAREBREEDS #RBE no wonder eminem fla…
  • “BLISS “ available now Verb vs Mook 8/18
    RT @chef_leealicoka: So I watched this @AYEVERB vs Mook. I said let me not say verb won like I said before and like everybody else Saying i…
  • “BLISS “ available now Verb vs Mook 8/18
    Fuk them people man .. We dont moce likd that lst thdm say what they want lol https://t.co/FqPXAa9BoQ
  • Cortez Bodega
    He mad cuz MsFit out his price range 🤣🤣🤣🤣🤣‼️ https://t.co/LwmEwMWbfq
  • Cortez Bodega
    RT @GrS312: @MurdaMookez Well, at least I never said you lost to Verb. I just think, IMO, on camera, and live in the building, @MATHHOFFA C…