AYE VERB HAS A NEW YEARS RESOLUTION FOR THE WOMEN

AYE VERB IS BACK AT IT WITH HIS SILLY ANTICS

comments

  • Cozzo36

    This dude actually thinks hes credible enough to give us men pointers on women!! Damn this kids funny though!!!! He tryin

  • Lil boi

    sit ur ass down lil boi, perm havin lil boi, this nigga thinks he has the permission to do shit like this lil boi who you ? somebody who is this nigga ?

  • Spike

    Bring back chase and verb show.. Oh yea, I see u Dutch. You should more music videos out. I like that “which way ima go”…

  • Axe-takeovermuzik

    i dont know why yall hating on verb, du is mad funny. battle rap and the culture is entertainment and dude is by far one of the most entertaining emcees outside of the ring

  • Anonymous

    this nigga taking shit with that big ass red BUMP ON HIS LIP CTFU

  • NYDREAM

    WOW DUTCH SNAPPED IN THAT VIDEO AT THE END !!! SMH I DIDNT KNOW THAT HE COULD SPIT LIKE THAT. REAL RAP.

rating

5.00  / 5 
rated by 5 users
4841 views
comments

your rating :

1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
5 votes, average: 5.00 out of 55 votes, average: 5.00 out of 55 votes, average: 5.00 out of 55 votes, average: 5.00 out of 55 votes, average: 5.00 out of 5
5.00  / 5 
rated by 5 users

Recent Posts

Recent Audios

LATEST TWEETS

  • Mr. Loopy
    RT @JosephKahn: Don't fuck with @hollowdadon #BODIED #FantasticFest https://t.co/BqDOFL7UZD
  • MR chillackaboo
    Ok y'all I had my fun back to deaths https://t.co/LN4BDXRILg
  • DIZASTER
    She trash https://t.co/v4W5CiAizk
  • DIZASTER
    I have some more news for u Leonardo...nobody gives a fuck. https://t.co/HbeVWaiDeK
  • ShoeBoxMoney
    He CRAZY 🙌🏾 jackpot_thejuice https://t.co/GGv3EgWCZ6
  • DIZASTER
    RT @jenyamato: #BODIED got a standing ovation at #FantasticFest and even at a fest for fearless, provocative, challenging films that HARDLY…
  • Gentleman & A Savage
    Yes! https://t.co/EPf9CRezCG
  • Gentleman & A Savage
    Just got word both my grandparents n my brother n niece are all fine https://t.co/AarlbEDFl0