Battlerap.com | Jimz On Rich Dolarz Battle: “I Expected Way More From Him”

Jimz On Rich Dolarz Battle   I Expected Way More From Him    YouTube

After his opponent remained (mostly) secret leading up to RBE’s “Blood Sweat & Tiers” event in NYC on Nov. 1, Jimz spoke about his battle with Rich Dolarz, giving himself the “clear win.”

industry sig

comments

  • Pastorcomics

    “Nigga”……………..Huh?……LMBO!!!

  • Stop it 5ive

    Ok Vicci i give in i will pay u 2k if u discontinue this wack ass freestlye Friday u got going on.

    better yet i will pay u another 2k if u just disappear of urltv.tv all together cause u bringing the sites value down son lol

  • Ski Mask Way

    I hate these Cock Mob homos but this shit was extra nice, got damn. Good shit Vicci. Its still fuck the booty grip boys though. 

  • DNA

    Yall know my slogan GET HIM THE FUCK OUT OF HERE!!!!

    • Got Bars

      NO! Get his rhymes the fuck outta here

      • L.O.M.

        No! get his shirt the fuck outta here

  • TheLand

    Vicci vs DNA on a straight freestyle battle over a beat…

  • stackbe

    son u trash…plz stick to the t-shirts

  • http://www.facebook.com/ausberto.orozco Ausberto Orozco

    POOP!

rating

3.67  / 5 
rated by 3 users
2247 views
comments

your rating :

1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
3 votes, average: 3.67 out of 53 votes, average: 3.67 out of 53 votes, average: 3.67 out of 53 votes, average: 3.67 out of 53 votes, average: 3.67 out of 5
3.67  / 5 
rated by 3 users

Recent Posts

WGH MCS GWITTY & SCOTTY GOOD PRESENTS THE 2ND INSTALLMENT R.I.P RAPPERS THE GIFT CARD…

  WGH MCS GWITTY & SCOTTY GOOD PRESENTS THE 2ND INSTALLMENT R.I.P RAPPERS THE GIFT…

Recent Audios

LATEST TWEETS

  • John John Da Don
    RT @Majhatesall: Gonna need @Loso_CHE and @StreetHymns vs @questmcody and @marvwon to happen. The culture needs this.
  • Conceited!!
    😎😎 PS. This niggga meetthestylist took this pic of me mad sideways trynna be creative smh bum… https://t.co/BgKMBWd5Ya
  • DIZASTER
    RT @markyela: @XXL pfffft easy as, @MRDIZASTER all day. The dudes a constant beast, that battle agaisnt @IronSolomon was GOAT
  • John John Da Don
    RT @EHart16: #salute we put on a show.. @JohnJohnDaDon u made it happen. Good shit y'all. https://t.co/A1gvb2JxV0
  • John John Da Don
    RT @Shay45459951: @BullpenBattles @JohnJohnDaDon I've just finished watching @StreetHymns @Loso_CHE and @BadNewzdaBos 🔥🔥🔥
  • AYE VERB
    https://t.co/0tfZlY6OjW
  • DIZASTER
    RT @Alex585_: @MRDIZASTER and @DAYLYT2k https://t.co/lOjMaKmYmq
  • war k
    RT @Tee_Grizzley: You had to be there to feel it!! 🙌🏾I made my city Pray tonight 🔥🐻🙏🏾🔥 Detroit I Got us. Real niggas, street niggas, good n…