Battle Rap Arena | Big Kannon talks about Big T Not Being King of Chicago

-INDUSTRY STANDARD-
Email: Industry@URLTV.TV
@theDAMNtruthMAG @Devenchi @Industry101

comments

  • url stan

    lol big kannon you delusional my boi Tmoneybags just got at you…….you should thank big T for the battle an he PUT CHICAGO battle Rap on the MAP!!…When you battled o red if it wasnt for big T i would not have watched he gave you a Co sign…….An personally young kannnon Spanked you Not even the best Kannon smh show some respect

    • Logic

      You’re bugging man. He’s not the king, but he didn’t lose to YK or T Money.

  • flyfam

    Big Kannon been nice yall stay buggin. BK 21 – 3 T Money. BK > Big T

rating

5.00  / 5 
rated by 2 users
2385 views
comments

your rating :

1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
2 votes, average: 5.00 out of 52 votes, average: 5.00 out of 52 votes, average: 5.00 out of 52 votes, average: 5.00 out of 52 votes, average: 5.00 out of 5
5.00  / 5 
rated by 2 users

Recent Posts

SMACK TALKS DOUBLE IMPACT 2 & ANSWERS FAN ??? (IS CHESS & BRIZZ RAWSTEEN TOP…

Ice Cube Talks Bill Maher, Hip Hop Biopics, BIG3 Basketball & More  

Recent Audios

LATEST TWEETS

  • Troy Mitchell
    24hrs #CountDown Until #DoubleImpact2 Tkts Are Available. PPV Will Be Available As Well.. https://t.co/trdoiuQLvf
  • #MrMaryland
    Hell nah 😂😂😂😂😂I gotta see it https://t.co/Fr1s7Z6km8
  • #MrMaryland
    Link me... Never Seen it https://t.co/iAu0JR3Vjy
  • #MrMaryland
    RT @MontForMayor: I blackout and fire 8 i almost took Smack White out my mistake 🔥🔥🔥🔥 @TheRealTayRoc
  • #MrMaryland
    RT @iamZaytiggy: I advise this nigga B Bop, cause Roc Steady - 🔥🔥🔥
  • #MrMaryland
    RT @CallMeLontae: Before the shot HANES SHIRT. After the shot YEEZY. Before the cut SHUMPERT. After the cut BEASLEY!!!!! @TheRealTayRoc @Ts…
  • Gentleman & A Savage
    RT @TorontoRappers: [NEW VIDEO] @CORTEZ_HSP Ft @methodman- Classic Rmx https://t.co/7c2GAXgAJT via @torontorappers https://t.co/u3rgU5rVxN
  • John John Da Don
    I got good news & I got bad news... Which 1 y'all wanna hear first?