Battle Rap Arena | Big Kannon talks about Big T Not Being King of Chicago

comments

  • url stan

    lol big kannon you delusional my boi Tmoneybags just got at you…….you should thank big T for the battle an he PUT CHICAGO battle Rap on the MAP!!…When you battled o red if it wasnt for big T i would not have watched he gave you a Co sign…….An personally young kannnon Spanked you Not even the best Kannon smh show some respect

    • Logic

      You’re bugging man. He’s not the king, but he didn’t lose to YK or T Money.

  • flyfam

    Big Kannon been nice yall stay buggin. BK 21 – 3 T Money. BK > Big T

rating

5.00  / 5 
rated by 2 users
2463 views
comments

your rating :

1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
2 votes, average: 5.00 out of 52 votes, average: 5.00 out of 52 votes, average: 5.00 out of 52 votes, average: 5.00 out of 52 votes, average: 5.00 out of 5
5.00  / 5 
rated by 2 users

Recent Posts

Recent Audios

LATEST TWEETS

  • #MrMaryland
    Niggas be real gangstas until it's time to get on a roller coaster real talk
  • D.N.A™
    RT @punchlinegoat: @DNA_GTFOH @_kay_shine Yeah I saw that this morning big move by y'all two salute to the both of y'all
  • D.N.A™
    RT @brooklynsheart: @DNA_GTFOH Respect To Both Of Y'all For Thinking Outside The Box &Shinning Different Lights Into BattleRap 🎤 @_kay_shi…
  • MR chillackaboo
    The creator of mumble rap y’all are vicious how y’all gone do this smh 🤦🏾‍♂️ https://t.co/vxWPMQ9yew
  • D.N.A™
    RT @EVILSMACK: LETS GOO B!!! https://t.co/LfRIMqGK3n
  • Gentleman & A Savage
    RT @aroldovicta: @Vada_Fly @CORTEZ_HSP that's called "Diversity" Latino man doesn't fit that description. Real talk!!!
  • Gentleman & A Savage
    RT @BattleRapStats: @JETHADATRUTH @KingOfTheDot @CORTEZ_HSP @Headice Not sure how all of the "official" judges scored; but, our fans/judges…
  • #BallGame✌
    Had a argument wit her nigga got on the internet and said she was single cause she was mad and got back wit him the… https://t.co/yqmpqJPFiK