Big T & Rone Become Friends After Blackout 5 Battle

Big T   Rone Become Friends After Blackout 5 Battle   YouTube

Big T and Rone break down their “Blackout 5” battle in Toronto on Feb. 8.

industry sig

comments

  • JustOzzy82

    UHH she so fucking ugly!

    • http://worldstarhiphop.com/ JAWZ

      she not ugly, she got that come fuck me face, i like bitches like that, so fucking sexy.

      • Edwin Stagg

        i agree with you cuz niggas in the set would fuck no doubt

    • Chris_Strokes

      what she do to you?

  • JustOzzy82

    She looks like a gay boy, lol. Str8 worthless hoodrat with absolutely no talent. Niggas would fuck anything now in days. Bunch of thirsty ass dudes.

    • That Dude!

      LMFAO she do look like a gay nigga tho.

  • CALI_SUUWOOP

    STOP TALKING………

  • bossdon

    her teeth stank

  • Jamal

    damn dont use words like this but..shes gross son..with a shaved head and weave…and shes admitted shes a whore..smdh nasty as fuck

  • Jamal

    I clicked off this joint when the bitch said she wrote the 5 mins of bars she had in 17 mins. Who the fuck she fooling..any nigga with common sense know those are bars she had..these dirty hoodrats man..gross, be a lady nasty as fuck

rating

5.00  / 5 
rated by 3 users
4771 views
comments

your rating :

1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
3 votes, average: 5.00 out of 53 votes, average: 5.00 out of 53 votes, average: 5.00 out of 53 votes, average: 5.00 out of 53 votes, average: 5.00 out of 5
5.00  / 5 
rated by 3 users

Recent Posts

Recent Audios

LATEST TWEETS

  • Voice of battle rap
    My #wce #wcw u mean the world to me. My wife __ama.xo love u https://t.co/QBhotPjGMs
  • Goodz Da Animal
    SAME PART... DIFFERENT LOCATION... HERE'S THE NEW ADDRESS 125 st Ann's Bronx NY 10454 https://t.co/wZzWVV3QUU
  • #MrMaryland
    RT @EasyBreezyGucci: Idc what anybody say you cannot and I repeat cannot have a legit top 5 battle rap list without @TheRealTayRoc on it #l…
  • D.N.A™
    1 Year Later & I Set The Tone For NYC Again ... Funk Flex Freestyle Dropping Tomorrow #NW🙅🏾‍♂️ #RipUncleKevin… https://t.co/ZRa20RJk6W
  • MR chillackaboo
    Damn glad to help https://t.co/iqnDA2tlMZ
  • #BallGame✌
    Yea u on dope or dog food lol https://t.co/49U6t81K8c
  • John John Da Don
    Y'all ready for this last #FADE2017 announcement tho?
  • #BallGame✌
    Weston Roads > Do Not Disturb its realllllly close for me but Weston Road edged it by the way he ended the verse ion know it's close 😩