Recent Posts

FOR ADVANCE TICKETS FOLLOW @WEGOHARDTV @ITZB_CITY

Recap of the road to total slaughter show on FuseTV and  predictions for the PPV event…

Recent Audios

kidcapri101
ferrari_ferrell Play my music boss link in my bio
About 15 minutes ago
dj_shawnyboy #Salute
About 13 minutes ago
choppa___chavo @roxburyhippies #roxburyhippies #luworld
About 3 minutes ago
choppa___chavo Boss shit
About 2 minutes ago
choppa___chavo I cant wait to get on the road like u bruh the build up
About 2 minutes ago

Living a GREAT life... As Usual!!!

nhb_millz_esf
johnyblaknmild_esf #SquadShitOnly
About 3 hours ago

I know its rare in todays world but hey...damn shame

cannonthabeast

Yoooooo

cannonthabeast
reeky_fontaine Nigga that's exactly how I'm feeling !!!!
About 5 hours ago
msblack_berryy Hello youngman how the hell r u? Hope all is well and u have a blessed nite.
About 5 hours ago
cannonthabeast Lol im good long time no see
About 5 hours ago
cannonthabeast @msblack_berryy
About 5 hours ago
msblack_berryy @cannonthabeast ikr glad to hear all is well with u. Hey will you please do a video or sumthing to that Seedless track. I luv it have it as one of my ringtones.
About 5 hours ago

Even when your back up against the wall I learn how to adapt thru your flaws and my trails and tribulations (U change for u never for someone else) #Yaboyclip #FactsOfLife

yaboyclip
e_a_z_z_y TRUTH!!!!
About 5 hours ago

ME @DAYLYT2K14 & SWAYY

theyhatetrex
deedeedaredbone Day was trippin. Smh.. Good shit doe 👌
About 5 hours ago
guccigerv My niggaaaa @theyhatetrex you did your thing against up brotha easy win i can tell day took the battle to some other weird shit it did not work #respect love ya true fans out here in Milwaukee @guccigerv again rex proved he is the maywether of this shit!!!
About 4 hours ago
tcrawford38107 Im not the biggest rex fan but I give props where they due cuz stepped his shit up on another level I was a daylt fan but after 2night I gotta fall back lmao #fuck was that 3rd bout im still watching rewinding this shit like maybe it was ova my head or something lol
About 4 hours ago
xlonesauce "Get that nigga rexxxx"
About 4 hours ago
shoeking25 Why they had you battle that bum
About 3 hours ago

LATEST TWEETS

  • Voice of battle rap
    RT @Cashh_OnDemand: i am convinced that @streetstarnorbe is the guy who gets the dutches for smack. (cont) http://t.co/5ypirxaoeB
  • LOVE leaves quietly
    It was some beautiful women at the total slaughter event
  • Goodz Da Animal
    “@champvisions @TheRealGoodz it felt like all them niggas just dumb down they bars cuz they wasn't taking about shit”( true
  • LOVE leaves quietly
    RT @JoeyJaWwBreakeR: @AYEVERB When I traveled in military uniform I prayed so hard to get a bad bitch next to me cuz I knew it be EASY puss…
  • LOVE leaves quietly
    RT @JoeyJaWwBreakeR: NEVER works like that bruh… RT @AYEVERB: Its crazy I never get caught sitting nx to a bad bitch on a plane…
  • Goodz Da Animal
    RT @AZdaGR8: @TotalSlaughter time 2 make @JoellOrtiz jump in the ring with @TheRealGoodz
  • Goodz Da Animal
    RT @SennyRolls: @TheRealGoodz niggaz missin u out there mayn, they need teachers of the game
  • Goodz Da Animal
    “@shaqsexy @TheRealGoodz what is happening here?”( idk