Charlie Clips TV: Clips & Star Speak Face To Face After Their Heated Argument

Charlie Clips & Star (STARANDBUCWILD) Speak On The Heated Argument They Had On Shot97 Radio..

comments

  • RespectDaCulture

    “I’m this niggas personal hater” lmao…Stars an asshole!

  • InTheClouds856

    Ok idk wtf is real and what’s fake any more. I thought we were gonna see these 2 sit down as men and reconcile some typa differences. Now I see that it was all for show smh.

  • Nick Corleon [email protected]#$%*

    Niggas talk shit online …but in person they buddy buddy…….. Follow me on instagram (picsforyobitch)

  • Les

    Nobody takes Star serious lol. That’s who he is he gonna talk shit. Shouts to Star and Clips two dudes leaving there mark on the world before they leave..

  • K9 aka 40BoY

    nicca like 45 (star) acting like he in his 20’s or early 30’s lol pass me a molly lol lol

    • rexchap

      He’s 48

  • Charlie already said on his blog how much he got about the battle with hollohan so really star didnt air him out!

  • WordtoMother

    LOL Clips got that “Man this nigga on that Drunk Shit talking to much and touching me to much face” at 2:05

  • KSHINE

    #ZipEmUp

  • Jlove

    Niggas are too grown to be wearing hats at the club at night, WTF!!

    • url judge

      Thats that NY shit lol

rating

4.50  / 5 
rated by 2 users
12524 views
comments

your rating :

1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
2 votes, average: 4.50 out of 52 votes, average: 4.50 out of 52 votes, average: 4.50 out of 52 votes, average: 4.50 out of 52 votes, average: 4.50 out of 5
4.50  / 5 
rated by 2 users

Recent Posts

TY LAW VS FETTUCCINE 20 SMACK/ URL RAP BATTLE | URLTV

JOHN JOHN DA DON VS RUM NITTY RELEASE TRAILER | URLTV

Recent Audios

LATEST TWEETS

  • Organik - KOTDTV.com
    #KOTD - @HEADICE vs @NEMS_FYL WHO DO YOU THINK WON ? https://t.co/k4F4OG3BT4 https://t.co/Ly0lV7zcKN
  • Conceited!!
    We had to do this! Black squad! @ncrediblegang BARS make Em say uhh freestyle https://t.co/nkgjIQQZA3
  • #BallGame✌
    How terrible do I gotta b for u to un follow me tho bro plz let me know 🙏🏾 https://t.co/KYuQ0dILg5
  • #LastDon | #SC3 July 21st
    Noooo... what happened? https://t.co/vOZDJN6GUj
  • Organik - KOTDTV.com
    #KOTD - @Loso_Che vs @MoneyBagz89_ FIRE BATTLE !!! https://t.co/SW6fHHzuxl https://t.co/hptwuHB1Yr
  • #BallGame✌
    😂😂😂😂💪🏾 https://t.co/yW4M2ITErV
  • #BallGame✌
    Str8 like that fuck what these niggas tombout !!!!! https://t.co/AJP6weJfiB