GO-RILLA WARFARE PRESENTS : DANNY MYERS VS BE-Z

This battle took place December 14th, 2013 between the new UFF contender Danny Myers and BE-Z rising star out of Pontiac,MI

comments

  • Canin

    Damn, great battle, crowd was MIa. Maybe they was rapping too fast for crowd, who knows!!

    • FUEGO

      TRY PLAY A NIGGA? DIS BATTLE 2 WEEKS B4 CHRISTMAS…PERFECT TIME TO “SLEIGH” A NIGGA

    • Slade

      I agree…bars musta been Iva crowd heads….close line dis nigga like the dryer broke…yiiiiiikes!!!

  • Jeremy

    Myers cut out all the hugging in this battle

  • muta

    danny myers vs ored set it up

  • streets

    Danny 3-0 …B-ez had bars but danny verses were more consitent with less filler

  • Repa

    Both these cats are sick! The crowd was slow.

  • Anonymous

    Wack imo. Stretched bars, no personality. I just don’t get why people are buying in to these guys…

  • niyon

    Danny myers has bars but he has to be like 37 years old and be-z sounds like a generic jc….smack drop some real battles dude damn where is the will vs magic

  • MMLP2

    Weak. Lux vs Hollow tomorrow.

  • DEBO MARKS

    DAMN, WAS A CROWD IN THERE? I SWEAR I HEARD MOUSE PASSING GAS THAT SHIT WAS SO QUITE IN THERE.

  • DEBO MARKS

    DAMN, WAS A CROWD IN THERE?

  • Spike

    I click this battle 1st because of Danny. Great battle by both. Danny u got what it takes. I want u 2 find away to battle and wrk the camera on u. Build ur fan base. Need some blogs bro..Danny u got it ..yikes!

  • url stan

    danny myers vs tay roc

  • url stan

    myers nice

  • url stan

    myers vs magic

  • url stan

    oooo my myers went off lol homie is nice

  • D-unfadeable mc

    Danny 3-0!!!!! Daaaaaaamm!!!!! Dat nucca nyce!!!!!! Where wuz da crowd?

  • jdsmash

    DANNY IN MY TOP 5 EASY B.E.Z IN MY TOP IDK WAT!

  • jdsmash

    DANNY IN MY TOP 5 EASY B.E.Z IN MY TOP 10 IDK WAT!

  • DG

    Both these cats are nice! BEZ is underrated. But Danny Myers is ready for the big stage. yikes!

  • bolodadiddadon

    meyers vs clips asap!!! Dr. put so many plates in your head it will look like a dish rack

  • Brock

    Bez……my nigga dem elbows missing the vaseline, did you soldier crawl tot the stage?!?!

    • BROCK

      Myers bars alien

rating

4.63  / 5 
rated by 8 users
6221 views
comments

your rating :

1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
8 votes, average: 4.63 out of 58 votes, average: 4.63 out of 58 votes, average: 4.63 out of 58 votes, average: 4.63 out of 58 votes, average: 4.63 out of 5
4.63  / 5 
rated by 8 users

Recent Posts

Recent Audios

LATEST TWEETS

  • MR chillackaboo
    Y'all was but y'all wasn't headlining remember this your first one https://t.co/4TBAO303yL
  • John John Da Don
    Like are we really surprised some of these bloggers got some weird shit goin ok their lives? Really?
  • #MrMaryland
    Like Bills... don't nobody talk bout that shit online 😩🤦🏾‍♂️ https://t.co/IxZwqqwrvT
  • John John Da Don
    That's what most people go on the internet for, to hide what's really goin on!
  • John John Da Don
    Who cares if a nigga that blogs all day is homeless, or has an internet wife, or got rape charges... we're not surprised tbh
  • John John Da Don
    Battle rap does need the bloggers don't get it fucked up... but not when they blogging on lowlife shit
  • John John Da Don
    & its the bloggers that say they helped build battle rap to what it is but won't admit when they hurting it... come on y'all tighten up
  • John John Da Don
    How tf did battle RAP go from emcees tryna prove they better than everybody to BLOGGERS blogging about eachother? What are we here for?