Hollow Da Don Adresses Fight Rumors with John John

hollow speaks on confrontation with john john, and apologizes to the UW battle League (Exclusive)

comments

  • myian barnes

    Whether it’s rap or just talk, every time Hollow open his mouth I can’t help but to respect this dude. That or laugh, that Lux shit is funny as fuck, I hope he address that at the battle.

    • North

      Why address something that’s most likely distorted information?

      • myian barnes

        Yup, I know his rendition will be funny

  • niyon

    When ppl talk they either come across as liars or come across as being real and Hollow is a real dude!!! I believe every word of it except the Lux in the closet ish due to the fact that if your in a scuffle how do you know he was in the closet feel me??!! But i believe the man with everything else

  • Smoove80

    You did what a real nigga was suppose do, You about to have the biggest battle of your career lux could battle anybody he want. He’s giving you the shot You could of waited till yall got outside

  • Florida Boy

    Authentic explination

  • Gee

    nigga let john john put dem paws on em..dat eye looking shakey

    • jsouth713

      lmao and that nose

  • Magicred21

    This is the first interview I see of hollow not on that lean so you know dis nigga speakin that real shit.

  • Truth

    Publicity stunt

  • KingReese

    A lot of Hollow nut hugging in this comment section. Looks like JJDD won that battle. I still don’t know how hollow got a shot at Lux……………he didn’t beat Tsunami Surf!

    • H’D

      lies

  • Famp

    Hollow don’t wanna lose that LUX check..lol!!! Shit happens tho…. But know ya’ll need to battle real shit..

  • Pappy Mason

    Hollow seems more authentic in his explanation for JJDD to be acting like he don’t know where this is coming from is wack like we see how you talk on twitter you inviting niggaz to your dick come on son you need to be punched in your face and he ‘s been the most vocal battle rapper to criticize his battle with Lux VLAD TV etc their is rules real niggaz live by and JJDD don’t live by them rule he is a fucking cornball real talk and most people can see it that’s why a lot of people don’t like his bitch ass he needs his beat for real or a long buck 50

  • whatup

    It looks like he is in a broken wheelchair…

  • Brock

    Nigga Hollow vloggin while home improvement work is going on…..niggaz laying carpet in the background!!

  • Guest

    IDK WHY PEOPLE SAYIN THEY DONT KNO WHY HOLLOW BATTLING LUX. THEY MUST JUST STARTED WATCHING BATTLE RAP. HOLLOW SOPPUSE TO BATTLE LUX BUT GOT LOCKED UP, SO CALICOE BATTLED LUX. HOLLOW IS ONE OF MY TOP 2 BATTLE RAPPERS…. LUX IS ALSO IN MY TOP 2…… JOHN JOHN BEEN WANTED TO BE HOLLOW DA TRUE DON OF BATTLE RAP. YOU CAN COPY THE NAME BUT U CANT COPY RESPECT. FACTS

  • Guest

    IDK WHY PEOPLE SAYIN THEY DONT KNO WHY HOLLOW BATTLING LUX. THEY MUST JUST STARTED WATCHING BATTLE RAP. HOLLOW SUPPOSE TO BATTLE LUX BUT GOT LOCKED UP, SO CALICOE BATTLED LUX. HOLLOW IS ONE OF MY TOP 2 BATTLE RAPPERS…. LUX IS ALSO IN MY TOP 2…… JOHN JOHN BEEN WANTED TO BE HOLLOW DA TRUE DON OF BATTLE RAP. YOU CAN COPY THE NAME BUT U CANT COPY RESPECT. FACTS

  • LI JENK

    IDK WHY PEOPLE SAYIN THEY DONT KNO WHY HOLLOW BATTLING LUX. THEY MUST JUST STARTED WATCHING BATTLE RAP. HOLLOW SUPPOSE TO BATTLE LUX BUT GOT LOCKED UP, SO CALICOE BATTLED LUX. HOLLOW IS ONE OF MY TOP 2 BATTLE RAPPERS…. LUX IS ALSO IN MY TOP 2…… JOHN JOHN BEEN WANTED TO BE HOLLOW DA TRUE DON OF BATTLE RAP. YOU CAN COPY THE NAME BUT U CANT COPY RESPECT. FACTS BEFORE HOLLOW GOT LOCKED UP HE WON EVERY SUMMER MADNESS MAIN EVENT.

  • Michael Knight

    do it in the ring hollow least u would get paid for it…

  • WAXDAWG

    Black EyE…..

    • Axleprose

      Peas

  • Mizzoly513

    Hollow look like he cant fight… plus he got a shiner on that left eye..

  • red rifle

    black eye and did jon jon put this nigga in a wheelchair lol..swear to god this nigga is sittin in a wheelchair

  • real

    Hollow takes an L. hes a damn lier hanging with drake and wayne and think he sometype of hood. you started it..now you have to deal with it. say what you want about jjdd but hollow another light skin lier

rating

4.50  / 5 
rated by 2 users
18976 views
comments

your rating :

1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
2 votes, average: 4.50 out of 52 votes, average: 4.50 out of 52 votes, average: 4.50 out of 52 votes, average: 4.50 out of 52 votes, average: 4.50 out of 5
4.50  / 5 
rated by 2 users

Recent Posts

Recent Audios

LATEST TWEETS

  • Gentleman & A Savage
    RT @Battle_Dom: [email protected]_HSP Opens Up About Hollow Da Don & Math Hoffa (NYB) Fallout (@Hiphopisrealtv) https://t.co/HEwlAXCQW2 https://t.co…
  • #BallGame✌
    HitMan!!!!! https://t.co/CrHAaRJ5ZS
  • DIZASTER
    Max Kellerman >>>>>>
  • Mook.
    RT @AlexGrantBKK: After listening to the freestyles by @MurdaMookez @lildickytweets @Mysonne my faith in rap has been restored. 🔥🔥🔥💯
  • John John Da Don
    Wait... I know MIKE P ain't scared of YK is he? If he tryna act like he not worthy he's all the way bugging smh
  • Gentleman & A Savage
    RT @ByHunterForeman: @YoungKannon131 And he still gets no respect. Same treatment @CORTEZ_HSP got, but when he takes the chain, he’s going…
  • Gentleman & A Savage
    RT @robiggavelli1: @CORTEZ_HSP Hey Flea I'm late but you did Ish Mula filthy
  • D.N.A™
    RT @RyBucks1: The power scheme was crazy ‼️ https://t.co/ORWjNxX8dF