JAZ Lost To Hustle?

tags:

comments

  • tycarterbk

    you got your cosign from Norbes?

  • Ace Boon Coon

    its url’s fault for cleaning the footage up. they are the ones who got the people confused. so no matter what the people that didn’t attend the event, which is a way larger crowd that did attend, can only see hustle winning 2-1 with no chokes. so no matter what went done at the even the majority will always remember this battle as hustle winning. thank url for fucking up history. they got use believing that Columbus discovered America.

  • TFOH

    Memo….we have to GIVE a fuck FIRST before we can proceed to hearing who won…….SMH!!!! Nobody gives a good hot damn bout JAZ and this old ass battle. How Much is Norbes payin you? We are SICK of this bitch already

  • That Nigga Meteor Man

    what about the clips vs ill battle… you slipping nigga, but bout time you took queenflipz out your vids this time

  • CALI SUUWOOP

    YALL NIGGAS IS BUGGIN, THIS SHIT FUNNY EVERYTIME… I GOT JAZ IN THE BATTLE TOO HUSTLE HAD BARS BE SHE ALL OVA THE PLACE

    WEST WEST

  • J Blangz

    Funniest shit in URL LMAOO

rating

0.00  / 5 
rated by 0 users
11916 views
comments

your rating :

1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
0 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 5
0.00  / 5 
rated by 0 users

Recent Posts

DIZASTER GOES IN ON KOTD | GRINDTIME HISTORY

SMACK/ URL PRESENTS: JERRY WESS VS TEEWHY FOLLOW THE MOVEMENT: @URLTV @SMACKWHITE @BEASLEYNYC @STREETSTARNORBES @RAIN910…

Recent Audios

LATEST TWEETS

  • John John Da Don
    We don’t actually celebrate thanksgiving we just make sure we eat good like everybody else... just a reason to have… https://t.co/mT03LZX5lh
  • John John Da Don
    Moms downstairs goin INNNNN got it smelling like Golden Corral or something got a nigga stomach talking Spanish over here smh
  • John John Da Don
    BULLPEN WILL HAVE THE BEST CHRISTMAS GIFT FOR BATTLE RAP 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
  • #MrMaryland
    Tay Roc X Burke Bucs - Since When (Produced by @Bug_Mega & Shot by @Deez... Subscribe 🦇 https://t.co/HooJRXADub
  • #MrMaryland
    Trifecta- Tay Roc X Bossman Scoop X Hazey Foxx Late Wave https://t.co/Dv6AeXyRok
  • #MrMaryland
    😂😂😂😂😂😂😂😂 Funniest shit I've heard Today and it's only a hour in https://t.co/fruszk3z55
  • #MrMaryland
    Much love brotha 💪🏾 https://t.co/sRl4IFrIuL
  • #MrMaryland
    Hahahahahahaha Geechi u ain't slick nigga 😂 U like east coast chicks huh 😂😂😂😂 https://t.co/aTxyajhbNR