JC vs. Tay Roc Smack Url Born Legacy – JC Recaps His Battle with Tay Roc

JC vs. Tay Roc Smack Url Born Legacy – JC Recaps His Battle with Tay Roc

tags:

comments

  • myian barnes

    Is that Ill rapping in the background? I thought it was a loud mouth chic in the room, lol

    • UMan

      LMAO!!!

    • Florida Boy

      wow i didnt even catch that til i seen yo comment, i had blocked it out trying to hear JC ass

    • Axleprose

      Lol ill got that chris tucker voice

  • Nolies357

    jc on durgs… Everyone said he lost badly, but let him tell it.

    • brian

      nigga STFU. was u there? probably not! but yet u sitting here talking bout JC on drugs. let JC tell it?? Nigga Even Tay Roc said in his own recap that JC did his thing and said he won the 3rd clearly. and JC had mic issues. That’s why I can tell u a bias dick riding ass nigga. u already got Tay Roc winning and battle aint even dropped yet. GTFOH

      • Nolies357

        I Win Money Fuckin With Roc.. You Sound Angry..Jc Lost..The Match up Was unfair from the jump.

        • brian

          Angry at what. I aint seen that battle yet. Lmao. U A DICK RIDER. I AM NOT. I WAIT TO SEE BATTLES TO SEE WHO WON. U COCK SUCK UR FAVORITE RAPPER WITHOUT SEING THE BATTLE. LMAO. SO yeah. Calicoe vs tsu surf. Calicoe bodied that nigga.even tho they aint battle yet. Lmao

        • Nolies357

          I Got People Who Were in The Building.. But You Right.. Ill Comment When The Battle Drop.. So We Can See You Dick Ride The Nigga that Got 3’od.

  • Wackrapperjacka

    Pop it jc

    • brian

      lol

  • @gskrillaa101

    DAMN MY DOG JC LOOK LIKE HE GOT HIS MAN HOOD TOOK HOLD YO HEAD UP LIL NIGGA

  • DgettheMoney

    these battle rapper is so weak they talking about the mic mess them up lol what of the game is that lame

  • blizz

    they mic do be fucked up some times dam

rating

0.00  / 5 
rated by 0 users
10467 views
comments

your rating :

1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
0 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 5
0.00  / 5 
rated by 0 users

Recent Posts

Click the image above for the genius.com link to Aye Verb's "Beautiful Creatures"...

GEECHI GOTTI RESPONDS TO TSU SURF, CALLS OUT T-TOP & TALKS CALLING SHOTGUN SUGE “GREEN…

Recent Audios

LATEST TWEETS

  • Black Sour Ranger
    I stumbled twice. That’s why I have him that rd. I didn’t have bring no bars back and start over. https://t.co/b39QTpsSPL
  • Black Sour Ranger
    RT @The_Gentleman84: @swavesevah @B_dot_the_GoD Lmao talk yo shit Swave
  • Your Favorite Underdog 💪🏾
    BAR AFTER BAR
  • Your Favorite Underdog 💪🏾
    Mook is WILDINGGGG in this 1st
  • Your Favorite Underdog 💪🏾
    Just might be https://t.co/14sjxIOeg1
  • Your Favorite Underdog 💪🏾
    Bouta watch Verb & Mook again 🍿
  • Your Favorite Underdog 💪🏾
    This is exactly why https://t.co/LxK8kDvtCN
  • Your Favorite Underdog 💪🏾
    Iron Solomon making me want that smoke 😤