Kurupt Goes on Enraged Tirade Over Kendrick’s “King of NY” Line

Screen Shot 2014-12-18 at 11.20.30 AM


  • Ajg5197

    For real Smack? Fuck this shit cuz I mean your really falling off posting this goofy ass bubble-gum rap shit. I can’t think of anything worse then an Okwerdz verse.

    You dropping the ball on this movement my du

  • http://profile.yahoo.com/BNAUUNOSYW4J34G5I6VFOVJITE Alexander

    Posted by zeekz in blog, Cyphers

    nigga nigga nigga

  • http://profile.yahoo.com/BNAUUNOSYW4J34G5I6VFOVJITE Alexander

    Smack-hd.com is Smack

    Not sure why these niggaz on URL, didnt even wtch to be honest but i know these niggaz

  • hackgost

    Good video, but Come’on smmmmmmmmmmamamamamamamamamamamamCK..  Ya dont even have the Clips cs Ars battle up on here.  And a lot of other battles, lolz  hahnn!

    • Murdermookisgarbage

       why would he support those fuck niggaz?

  • Cirac Obama

    Illmac had to adjust the mic stand…SMH.  Step your height up!

  • amsterdamned

    Yo this is dope man! Okwerdz is the shit cant wait for het debut on URL. love from Amsterdam

    • URL Judge

      Okwerdz will NEVER EVER be on URL…..And i liked you’re comment on accident, trust me, NOBODY agrees with you

  • Chillwil81

    THis some nice stuff and yall need to get off smack nutz he loves and supports the hip-hop movement period, and he makes his own moves of what he feels he wants to do so hold your tongue or do something yourself. point blank

  • Karma

    okwerdz never been the same since he got murked by Rone.

  • Karma

    besides ill, the rest of these cats garbage.


5.00  / 5 
rated by 1 users

your rating :

1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
1 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 5
5.00  / 5 
rated by 1 users

Recent Posts

Joe Budden on Charlamange Baiting Tory Lanez to Diss Him in Interview


Recent Audios


  • John John Da Don
    RT @robiggavelli1: @JohnJohnDaDon Bad Newz vs Bonus is 🔥, both slept on. Where is P to the 3rd Letter?
  • John John Da Don
    ROTB ANNOUNCEMENT #2 TOMORROW 😈🤘🏾@BullpenBattles Here’s announcement #1 🔥🔥🔥 WATCH & RETWEET https://t.co/dZ63QotcYB
  • #BallGame✌
    Lol u coulda at least spoke 🙄 lol https://t.co/BRXo7N8dEI
  • D.N.A™
    RT @Battle_Dom: [email protected]_Gtfoh “Who Ever Wins Between @NuJerzeyTwork Vs @AyeVerb I’m Gonna Battle On The Next Card” (@15MofeRadio) https://t.c…
  • D.N.A™
    RT @QRLyons1227: @DNA_GTFOH @SMACKWHITE @urltv Damn I'm stuck between summer madness and NOME
  • D.N.A™
    RT @MrUndr8ed: @DNA_GTFOH Summer madness. Nothing less.
  • D.N.A™
    RT @ElChocObama: @ezbeme81 @DNA_GTFOH I'm just real bout shit .. and real men control their emotions.. I don't give a damn about you agreei…
  • D.N.A™
    RT @baybridge49: @Battle_Dom @DNA_GTFOH @NUJERZEYTWORK @AYEVERB @15MofeRadio Surprised dna hasn't battled verb already, as long as they bot…