Loaded Lux Wanted More from Dizaster in T-Rex Battle

tags:

comments

  • rexchap

    Diz SUCKS……it’s THAT simple! When you always expect more and they never deliver……COME TO THE CONSLUSION that they ain’t all THAT. He SUCKS!

    • wHITEPPLSMH

      Listen to diz on a beat and you’ll understand why all he does is yell and do multies. The boy does multis on accident. He doesn’t have the ability to form them. He can’t flow worth nothing. He’s like the white boy that gets good at 3’s but can’t dribble dunk or play the d lol

      • rexchap

        I know! He sucks. He acts like he belongs and he DOESN’T…LOL

        • Florida Boy

          Man go watch Diz ramble vs Verb on youtube. i dont even understand how he got crowd reaction from that shit Verb 3-0

        • Rexchap

          I dont even LIKE Verb and everybody knows it….VERB killed that scrub 3-0 ….DIZ is a hot mess! FUCK HIM

        • Florida Boy

          lol oh i know u hate verb

        • Whatyofeetsmelllike

          T rex say “You HAVE NO BIDNESS HERE! lol

  • Mo

    You want more from Dizaster, Lux? Well we the fans want more than one battle a year. We don’t care about your mixtape or none of that shit. Get your selfish ass back on stage and battle.

    • North

      How is he selfish? Be smart. Lux is the best in this, why would he battle a lot? It makes little and less sense for him to body a ton of amateurs. YOU have to stop being so selfish.

      • hit

        Mo makes good point… luxx battles ‘1’ time every ‘5’ years & niggas like you crowning his azz… and who the hell say’s he has to battle ‘amateurs’.??? there’s plenty of vets that he can battle now… Arsonal even called his scared azz out.!!

        • North

          Most of the rappers out are amateurs in comparison. That is what I meant. What you simple-minded people don’t understand is that Lux doesn’t have to battle 5 times a year to tell he’s above everybody else. If you hear him flow, you will know right away.

        • wHITEPPLSMH

          Big T took a 6 months off and his first round vs k shine wass better than lux 3 vs cal. You a idiot if you think Ayeverb taking six years off would not monstrously destroy lux. Lux was in ny,6 years off in front of harlem.

        • North

          Now I know you’re an idiot. Hollow can say “I’m chickenpox, if you touch me, you gon get it” yet no one boos, don’t you think that is dickriding? It is. Big T’s first round is better than Lux’s? You must be a Lil Wayne fan or slightly retarded. Aye Verb can take off 12 years and he still won’t beat Lux. There are things you won’t understand, it appears.

        • Whatyofeetsmelllike

          That’s hollows style to say weird stuff. If lux said it he’d get laughed at. If nas and eminem switched careers nas would be ruined and em would still be considered amazing

        • bobwisely

          Ladies and Gentleman I present to you one of the Lost Niggas

        • Whatyofeetsmelllike

          kNOW WHAT? Idiot whn a rapper stops people get hungry to hear what they got to say.

        • wHITEPPLSMH

          It was 6 years,he was in ny(like always) and ppl was riding his dick. Who else can choke and not get booed?

        • hit

          tru dat.!! luxx say ‘he gon get dis work’…but da nigga ain’t puttin enough work in himself.!! but you right..luxx need to get out of his ‘NYC Comfort’ zone.!! another valid point you make about luxx choking…dat was the worst chock i heard in my life…nigga got amnesia… but NY niggas still gave him the round.!! you know they dik riding when they say luxx won 3-0.. & ALOT of niggas is say-n dat shit…are they serious.?? his barz is outdated, das why the nigga want 40 g’s for his next battle cause he know he will lose.!! i wish he would battle in Chitown or the Lou… niggas will be booing & laughing @ his azz.!!!!

        • North

          They would probably be booing if they don’t understand/appreciate intricate lyricism. So they’d be disdaining battle rap.

        • hit

          nigga r u listening to yourself.??? you talk as if luxx IS Battle rap.!! so no matter wat da nigga do, in your opinion he can’t do wrong….ridiculous..!! n u know niggas would boo dat nigga n other cities….know why.? cause they know he bullshittin.!!! btw, get luxx cock out yo mouth already.!!!

      • wHITEPPLSMH

        He’s not the best. 6 years off and that’s all he had I wasn’t impressed,but he is better than Diz on any day,

    • InTheClouds856

      Sounds like youre the selfish one bruh…

  • Mo

    Y’all Lux dick riders kills me man. LOL. This same nigga yall defending refused to battle unless his demands were met. Basically fuck giving the fans a few good battles and making at least $20K a piece (which makes sense). And North fuck you and your thought process. Catch me in traffic nigga.

    • North

      Upset my thought process is valid and yours is not? Dumb nigga. A little emotional are you? You wouldn’t want me to catch you in traffic.

  • CiggzRBad

    This nikka lux has 1 good battle and thinks he has the rite to judge dizaster? URL is bunch of nut-huggin gun bars same boring 123 set up all day …go to anywhere else to battle Lux and your career is over. Do you know how many nice nikkas in diff league that will body u? Yet Diz can go in any league and crush nikkas….this nikka is soo weak. this why Em gets respected from battle rap every league from the burbs to the hood. u only get respected by bunch of cornballs online who think their hood listen to gun bars all day and grabbing their nutsack. u are not the greatest..all hollow has to do is rebuttal wat u said in a round and its all over. u cannot think on ur feet and ur writtens are not enough u cant even remember what u write anyway u choked hard!! To be the best battle rapper you have to control both leagues. Diz didnt show up on URL yes its true but he didnt get bodied either so he still up there as the greatest ever. pshh lux who?

    • Truth

      Dizaster is complete garbage shut the hell up.

      • Mo

        Dizaster aint garbage you angry ass nigga. He beat Rex with ease. Go eat a snickers and re watch that shit.

        • TFOH

          And then you WOKE THE FUCK UP

    • bobwisely

      Calicoe?

  • nine5for

    I like diz he is dope and fun to watch IMO

  • NORBESISSTILLFAT

    LOADED LUX LOOK LIKE A COOL ASS CRACKHEAD

  • Julz2

    Lux got paid to choke worst than O-Red and his Stans accept it. He took Calico when other top names were calling him out and his dick riders try to make it seem like it was a good choice. That’s how bad battle fans have became. Mook was trash and killed Iron who everyone said was the next greatest yet he somehow was worst than Lux aka the ultimate choker.

rating

0.00  / 5 
rated by 0 users
10499 views
comments

your rating :

1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
0 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 5
0.00  / 5 
rated by 0 users

Recent Posts

SMACK TALKS DOUBLE IMPACT 2 & ANSWERS FAN ??? (IS CHESS & BRIZZ RAWSTEEN TOP…

Ice Cube Talks Bill Maher, Hip Hop Biopics, BIG3 Basketball & More  

Recent Audios

LATEST TWEETS

  • Conceited!!
    RT @SBNation: Bulls fans tonight: https://t.co/m0giUjKCHM
  • ShoeBoxMoney
    Nah them hoes want that Ombré set wit swarovski crystals and shit 🤷🏾‍♂️ that shit cost my mans lol https://t.co/jlwYAiuur9
  • Voice of battle rap
    RT @bigkendolo: @streetstarnorbe talking that critical race theory in battle rap on Thisis50. Might not be a rebuttal to that. 🤔
  • DIZASTER
    Nice beard bro eminem https://t.co/n0ADCcctjT
  • ShoeBoxMoney
    Karma is your OWN conscious... nothing MORE nothing less...
  • Voice of battle rap
    Norbes Talks Difference Between URL & KOTD - Says "KOTD Can't Compete" +... https://t.co/l7mybpiYDN
  • ShoeBoxMoney
    RT @Banks_2x: They find a new dead body every day in the city