PG PROFILE – PREZ MAFIA

Prez1

PG PROFILE SERIES

GET FAMILIAR WITH A FEW OF THE NEW FACES OF THE URL – PG CLASS

FULL STAGE NAME:

—-“PREZ MAFIA”

ALIAS/NICK NAMES:

– PREZ / PRESSURE PREZ / MR. WOOSAH

—-“PREZ SOME CALL ME PRESSURE PREZ AND NOW THE FANS HAVE CROWNED ME MR WOOSAH LOL”

BORN + RAISED:

—-“BORN IN HARLEM HOSPITAL, BUT ON MY WAY HOME WE CROSSED THAT BRIDGE TO MY BOROUGH ” BRONX NY” CYPRESS AVE TO BE EXACT” – “I REP NEW YORK , BUT I SHOW LOVE AND GET LOVE PRETTY MUCH ANYWHERE, ADDING MORE CITIES THANKS TO URL”

TEAM:

—- THE FACULTY / INNUENDO / BODY BAGG GANG

STARTING YEAR:

—-“2013” – “BATTLING A YEAR AND A HALF …LUCKY ME HUH”

LEAGUE RESUME:

—-“ENJ BATTLE GROUNDZ / SRL / SPITTAZ BATTLE LEAGUE / iBATTLE WORLDWIDE”

WHAT ELSE?:

—-“I RECORD MUSIC NOT AS MUCH AS I SHOULD BUT WHEN I DO ITS GOLD”

TOP 5:

—-“LOADED LUX / PARTY ARTY (RIP) / MURDA MOOK / SWAVE SEVAH / BIG KANNON”

KILL / HIT LIST:

—-“K SHINE / JC / CONCEITED / CHARLIE CLIPS / DNA”

Prez2

What’s it’s like to compete on URL PG’s + what does it mean to you?:

—-“Let’s wait until March 7th I’m gonna show my appreciation”

UPCOMING PROJECTS:

—-“WOOSAH THE MIXTAPE COMING JULY 30TH MY BDAY

FINAL WORDS:

—-“TY LAW, YOU DEAD…”

CONTACT – PREZ MAFIA:prezmafia.com for all my footage if you’re too lazy to search me on youtube lol and pressure itblikedatsumtimez prize on fb”

(Twitter, FB, IG, websites, etc.)

TWITTER: @prez_mafia  – facebook/pressure.prez

 

Prez3

 

by: belikeike / belikeike.co[email protected]

[ get/stay connected: URL Staff on Instagram + Twitter and Facebook ]

comments

rating

4.50  / 5 
rated by 8 users
6828 views
comments

your rating :

1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
8 votes, average: 4.50 out of 58 votes, average: 4.50 out of 58 votes, average: 4.50 out of 58 votes, average: 4.50 out of 58 votes, average: 4.50 out of 5
4.50  / 5 
rated by 8 users

Recent Posts

SMACK TALKS DOUBLE IMPACT 2 & ANSWERS FAN ??? (IS CHESS & BRIZZ RAWSTEEN TOP…

Recent Audios

LATEST TWEETS

  • #BallGame✌
    😂😔🙏🏾 https://t.co/51pdFOF9RL
  • MR chillackaboo
    RT @NoMercyHarlem: @BIGTQMB condolences my g hold your head
  • MR chillackaboo
    RT @MachineGunMike_: @BIGTQMB sorry for your lost bro and keep yo head up🙏🏽
  • Gentleman & A Savage
    RT @JimmysBoy2: @CORTEZ_HSP the beginning of that 3rd was soooooooo necessary for battle rap right now bro.....#Salute
  • Gentleman & A Savage
    RT @MrKennyK1: 2 in 1 night?? And I'm hearing pure 🔥🔥🔥 in the 1 rounder. You on the verge of great shit Cor. Blessings to you brother. http…
  • Gentleman & A Savage
    😩😩😩 https://t.co/GVQ0XsJEs7
  • Gentleman & A Savage
    RT @Daniel_King6: @CORTEZ_HSP Yo bro you fucked Prez up! That was nashtyyy! Plus I hear y'all won at double impact.. you can't be stopped rn
  • Gentleman & A Savage
    RT @SlimCharles22: @just_Jimz @CORTEZ_HSP and @Sharkcity_Ave will be 🔥🔥🔥 @SMACKWHITE set that up #SummerMadness6