SMACK/URL PRESENTS | “FREE BILL COLLECTOR” | PART 1

comments

  • Abryant78

    I went to the URL Battle yesterday at webster hall. Im not into the Rap stuff but i decided to go with a few friends. All i have to say is I never seen anything like it. It was straight Creatitvity from all the Rappers. If was uplifting to see the unity and the Talent that all of these individuals have. I defineftley will be attending more and all i have to say is keep up this good work brothas. The talent is something serious. I really enjoyed that last battle with DNA and TEch-9… You both are gifted as hell.. keep it up… god bless

  • Bigbiglittle23

    dna first round was wack, his second round was wack untill the end cause waht he did was amazing thats what i think made the second round a draw, and his third round wasn’t wack just weird. i think yung ill won two rounds to that split round

  • Bigbiglittle23

    dna first round was wack, his second round was wack untill the end cause waht he did was amazing thats what i think made the second round a draw, and his third round wasn’t wack just weird. i think yung ill won two rounds to that split round

  • Newera65

    rd.1- iLL
    d.2- D.n.a
    rd.3- iLL

  • Newera65

    rd.1- iLL
    d.2- D.n.a
    rd.3- iLL

  • http://twitter.com/MrGrindSteady Mr Grind Steady

    Bar 4 Bar I would have to say DNA got this battle 2-1 bcuz I’m a rapper myself and i came up doing this battle shit and when you in the ring with somebody thats just goin ham bar 4 bar that throwing joke shit is just not gonna cut it and ILL last round was just a bunch of jokes that i just wasnt feelin and DNA was just doin him BAR 4 BAR so i give it to DNA 2-1 

  • MrGrindSteady

    Bar 4 Bar I would have to say DNA got this battle 2-1 bcuz I’m a rapper myself and i came up doing this battle shit and when you in the ring with somebody thats just goin ham bar 4 bar that throwing joke shit is just not gonna cut it and ILL last round was just a bunch of jokes that i just wasnt feelin and DNA was just doin him BAR 4 BAR so i give it to DNA 2-1 

  • Jaybape

    1. dna 2. dna 3. yung ill. i got dna

  • Omega

    THE STREETS AINT FOR EVERYBODY NIGGA……..
    (finish this line fo me)

    • Whatyofeetsmelllike

      That’s why you got your ass whooped on the side walk!

      • whatup

        Is that really your pic?. You sound like a hood rat.

  • yungbrix

    hope you got some practice boxing in jail! tryna act tough when u got put on yo ass by a child fuc outta heahhhhh nigga! watch ya mouth about jersey country nigga

  • DR

    how the fuck this nigga got 4/5 of a beard. lol

  • FAMP

    Really.. how we supposed to take him serious.. The beard is to much to overlook. Makes him look like as straight clown.

  • http://RUOfficial.com/ Jamale J Jones

    This niggas beard bothers me, alot.

rating

0.00  / 5 
rated by 0 users
10780 views
comments

your rating :

1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
0 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 5
0.00  / 5 
rated by 0 users

Recent Posts

Recent Audios

LATEST TWEETS

  • #BallGame✌
    RT @asyraf_adnan: Roc needs battle everybody. @ConceitedNYC @HitmanHolla . You guys dont need to battle him. Thats the difference. https://…
  • #BallGame✌
    RT @WeTalkBattleRap: @HitmanHolla has 4/5 of the highest viewed battles on URL. Over 40 million views and 28 battles in 10 years. This Bat…
  • #BallGame✌
    RT @melly__dope: @TheRealTayRoc Point blank period,If @HitmanHolla ain’t battle you when he actively battling in his time, you weren’t wort…
  • D.N.A™
    RT @Cullen15814162: @DNA_GTFOH Uh oh
  • D.N.A™
    RT @QueenKendra___: This @DNA_GTFOH and @ored973 battle is going to be epic, Mark my words!!
  • #BallGame✌
    Naw I been hot for a DECADE roc been hot for a few years it’s a big difference my g https://t.co/XqxKGLSqfS
  • D.N.A™
    RT @EmanuelBaltimo1: @DNA_GTFOH Yep add his damn name to list...
  • #BallGame✌
    RT @THRE3SPlease: @HitmanHolla I wouldn’t even trip you doing movies now etc. You took over the battle world and no lie since you left smac…