SMACK/URL PRESENTS SUMMER MADNESS 3| SERIUS JONES| SPEAKS ON BATTLE WITH MATH HOFFA

comments

  • mac

    Ur seriously delusional if u think u won,that shit was wack af u was spitting freestyling ain’t gon get it, man pride smh serious u had1 hot line the rebuttal,anybody think different quote sum from him ( u get skip to watch clips )

    • url judge

      How is he delusional when every single battle rap poll has him winning? He clearly won 2-1. Those abc nursey ryhmes that clips has isn’t going to cut it. The only battle clips ever won was against tay roc and maybe arsonal

    • realness

      that label scheme is the only thing I can remember but that was hot.

  • RespectDaCulture

    Shout out to Jones & Hoffa…I think their battle is gonna be dope! But I still can’t believe Smack hasn’t dropped an SM3 trailer…smh. Forget about “bars over names” (which by btw, that slogan just disses names like Cal, Rex, Math, Jones, and other vets on the card implying they aren’t “names”), but SM3 wasn’t supposed to regress in 2013 with regard to promo, venue, and other things, which is exactly what has happened!

    • T-RAPPA

      U AIN’T LYIN BRUH

    • Truuuu

      How does the card name diss Cal and Rex? Yeah they have big names, but last time I checked they both get busy in the ring and isn’t it bars over everything at the end of the day?

      • RespectDaCulture

        Agreed

    • ShawnFOxx

      Smack didnt drOP A TRAILER BECUZ HE SAID LAST EVENT WAS TOO PACKED AND THEY WAS GUNNA SHUT IT DOWN SO THIS TIME HE DIDNT PROMOTE BIG HE JUST WANTED ENOUGH PEOPLE THERE TO FILL IT UP SO THERE WONT BE PROBLEMS WITH COPS OR SPACING AND SO FORTH

      • RespectDaCulture

        Yea, we all know & heard that…thnx for the hindsight! Still, a trailer should’ve been dropped…cleary…no debatin!

  • Rici

    Serious and Clips was a great battle besides his second and Charlie 3rd I thought it was battle of the night. I think Serious knows what to do now and I think its gonna be a body. I got Jones 3-0 over Math. I feel like Math is not gonna perform well in this big crowd. The only thing that I think can save Math is that its gonna be a majority New York crowd due to Smack not promoting this event. Smack nows he can fill that building with the tri states alone.

  • Dragon fire

    I’ve been a fan of Jones since the beginning of his career. He is the undisputed king of battle rap. No one has defeated him yet. He already beat Hoffa in a prior battle – no debate! Serius is one of the most aggressive, confident, intellectual battlers. Hoffa is one of the most overconfident and overrated battle rappers!

  • Truuuuuu

    Serious Jones is so delusional.

  • nine5for

    well its going down today we’ll see when eva they decide to drop these battles

  • flipper773

    Dat 2nd rd against clips wasnt bad dat was actually his best round. Kickin dat shit to him

  • truedatnigga

    this nigga got knockedout at his battle -.-

  • Dr. Drain

    yo SERIUS, I HEARD HARLEM HOSPITAL IS GIVIN BEDS OUT!!!

  • God Aweful

    Math was losing so he sucker punched Serius and then ran like a bitch. No respect for that shit. He twice Dose size, sucker punched him and couldn’t drop him. Couldn’t drop Jones when Serius had his head turned but Daylyt and Suge had him scared to do that extra shit. Go head up with a nigga your size if you are about life and stop battling cause you are wack.

  • detmosthated

    y didnt math pull that shit in L.A..against daylyt bich ass math

  • detmosthated

    bitch

  • http://www.CreditScoreRepairUSA.com/ Bob

    877-648-7312 std check,!

  • Dwayne

    Then math Rocked him and woke him up ..Jones look please dont go into hiding or retire keep battling now you got something to put some energy too… Ill be waiting on a rematch with you and math ..Ima personally fly out to that event .. so heres a sold ticket .. until then get an Ice pack so the side of your face dont swell up Cause math is just punching all you niggaz on stage first dose then mook now you jones ? you cant be serious

  • Yung Hollow’s BigT

    On the suspect side of life: I wouldnt be suprised if smack set the whole thing up coz SM3 was gona be a forgetable event if Math did be so genius and sucker-crack Jones.. regardles what he did, was jus fkin blonde. Saw his twitter apologies. SMH. SMH. SMH.. #PunchesOVERnames

  • Guest

    jones dont go your gonna get punched

rating

0.00  / 5 
rated by 0 users
15745 views
comments

your rating :

1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
0 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 5
0.00  / 5 
rated by 0 users

Recent Posts

Recent Audios

LATEST TWEETS

  • Gentleman & A Savage
    RT @BEEMONEY410: @Pebbz30530 @CORTEZ_HSP @MATHHOFFA TRUE STORY💯
  • Gentleman & A Savage
    RT @MrPsYcHo0o: @CORTEZ_HSP man u shouldn't be battler of the year, u should be mvp of battle rap. Really gj man hope that ppl follow ur st…
  • AYE VERB
    RT @MyChArMiSaFeLoN: @Real_DealRaps @AYEVERB Battle-Rap isn't what it is today without @AYEVERB he's been one of the biggest influences in…
  • Gentleman & A Savage
    RT @threeletterman3: https://t.co/UtOVAZHdDd PSApodcast Hollow talks battle vs Tay roc @chillajones @CORTEZ_HSP @Shotgunsuge103 @ARSONALDAR…
  • Gentleman & A Savage
    I most def will https://t.co/w4DzSkGMJp
  • Gentleman & A Savage
    RT @shellz360: @urltv #GitbukkPromo #yakman404 #AlCaponeCigarillos SMACK/ URL RAP BATTLE https://t.co/EuvZk68ttA via @YouTube  @CORTEZ_HSP…
  • HEAD I.C.E
    We Only Love Family. If you don't have #IAMBATTLERAPMIXTAPE you slipping. Every King Has A… https://t.co/zOYMLHeWDh
  • Voice of battle rap
    RT @urltv: It's going down August 5th, 2 of the hottest new faces, @GeechiGotti vs @GLUEAZY this will be a movie! @Jayblac1615 @ANGRYFAN007…