Swave Sevah on Lupe Fiasco Battling: “Lupe Can Hang”

comments

  • ohgod

    i think math is gonna kill you. STFU, Serius would have killed Math.

    • Timothy Bias

      I totally agreed Serious Bars would have killed Math

  • Timothy Bias

    Swave always talking about being a man and keeping it real as he is all of that. Get a job go to school watch your language teach Martial Arts or something stop hating on Serious Jones at least he had the opportunity. Nobody heard of you or you doing big things stop hating.

  • whatup

    My kid loves to hear swayve’s voice. I think it reminds her of Kermit.

  • Greggylasek

    lupe would destroy 90 percent of battle rappers lol, instant top tier but hed have to dumb it down a little, or people wouldn’t react the right way…hes way too complex lol

rating

0.00  / 5 
rated by 0 users
6845 views
comments

your rating :

1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
0 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 5
0.00  / 5 
rated by 0 users

Recent Posts

STEAMS TALKS HIS UPCOMING BATTLE IN CHICAGO & PREDICTS SMACK VOL. 2 WINNERS & LOSERS

JOHN JOHN DA DON ARE YALL SERIOUS WHO IS RUM NITTY

Recent Audios

LATEST TWEETS

  • CHARLIE CLIPS
    I Had To Go At It With My Bros artisthbtl & @donqhbtl 😤😤🔥 And @conceitednyc Bum Ass Finally Got… https://t.co/llIoC0nJO4
  • John John Da Don
    RT @Nitaababe: Can't wait till March 4th @BullpenBattles ROSTER TRY-OUT. y'all seen what happened last time @Loso_CHE bodied ⚰ Bully Dan…
  • Conceited!!
    After your white friend watches Black Panther https://t.co/bS0qcF7DhF
  • John John Da Don
    If a battler gets his ass whooped on a big stage he or she is NOT a big stage battler... obviously
  • John John Da Don
    What’s the definition of a BIG STAGE to y’all? https://t.co/JSH1CTXvQr
  • ShoeBoxMoney
    Happy bday to my #2Tone love u neph, can’t wait til yo mama decide to take a trip to see yo… https://t.co/6Xhw7RTL7y
  • John John Da Don
    Mike P has time tho https://t.co/qnWE0OQglC
  • CHARLIE CLIPS
    😂😂😂💪🏽 https://t.co/EV3Eio0gBe