1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
1 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 5
5.00  / 5 
rated by 1 users

Recent Posts

WEGOHARDTV BRINGS YOU A NEW INSTALLEMENT CALL ( RIP RAPPERS ) THE GIFT CARD SPONSORED…

GOODZ DA ANIMAL |"GROWN MAN BARZ"| BARZ OF DEATH

Recent Audios

WE ALL IN PONOMA CALIFORNIA @ashanti ON STAGE RITE NOW @DJCLUE #murderinc #FOLLOWTHERULES

djdondemarco

Headed Str8 To The Studio! Tomorrow We At Trees In Dallas! Opening Up For The Legend Scarface! I'm beyond humbled! #noDAYZoFF

cortez_hsp
first48now Can't wait for u to hit the studio so u can lay down that hot shit all the REAL hip hop heads will never listen to ( don't front ) at first u thought it was props but cuzzo ur shit is dumpster juice
About 48 minutes ago
deecline Damn I didn't know ya performing tomorrow till now.
About 47 minutes ago
cortez_hsp No half way thru I realized u can't write a sentence correctly! Keep hating Luis, just remember you gotta wake up for work 2morrow so don't be online cyber stalking all night! #Troll Salute! @first48now
About 47 minutes ago
nbtoddy I'm in there fam ! I live here in Dallas ya heard!! But the knock the working man fam lol don't let dude get to u son!!
About 28 minutes ago
cortez_hsp Salute @nbtoddy Na never knocking a working man but just unnecessary hate is not tolerated. It's his job to hate! We lit tomorrow though! Turn Up in The city flea
About 20 minutes ago

Lmaoooooo!!! You chicks better hurry up! Y'all got two more days to impress a nigga! 😂😂😂

thedeadman_

the_bar_critics_show

This show is gonna be so hot!!! It's cool out music for the ladies!! Provided by the worlds greatest the kiiiid Capri, giving back on Valentine's night!!! And every Sunday!

kidcapri101
finest_rican609 Sooo don't wear Panties??😂😂
About 56 minutes ago
kidcapri101 @finest_rican609 you make the choice,,,
About 55 minutes ago
finest_rican609 @kidcapri101 NOOOooO PanTieS !!!😜
About 53 minutes ago
kidcapri101 @finest_rican609 right.
About 52 minutes ago
couture_boutique_by_clarisse Where' at @kidcapri101
About 47 minutes ago

BallGame said I been in LA wayyy too long lol

hitmanholla
zach_ward__ First like
About 1 hour ago
mo8star Ahh ahh hitman like pitts I got one for you just askkk when u ready.....#withtheshotty
About 59 minutes ago
nike_joker314 When do me and my brother get a ballgame hoodie @hitmanholla
About 55 minutes ago
blorrens12 U named ur dog ballgame?
About 51 minutes ago
kaylan_j Awhhh he is too cute
About 51 minutes ago

LATEST TWEETS

  • Tëź FŁÉÀbia$e ⚡️
    Good OJ & Jugo'!!! #HighRollazLifeStyle
  • Tëź FŁÉÀbia$e ⚡️
    Damn! Fisher was fucking with Tim hardaway Jr. & Early's Shorties Too??
  • Ken Kesey
    RT @erica_XVI: Red dresses x Tsu Surf
  • IG: BMAGIC53
    https://t.co/93uKnu89gc via @youtube
  • IG: BMAGIC53
    https://t.co/y9Z0Cv4WSz via @youtube
  • Tëź FŁÉÀbia$e ⚡️
    WM9 at the Palace! Classic!!! https://t.co/wrsfNmnDPf
  • Tëź FŁÉÀbia$e ⚡️
    Headed Str8 To The Studio! Tomorrow We At Trees In Dallas! Opening Up For The Legend Scarface!… https://t.co/3MA8Qs4SrJ