1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
13 votes, average: 4.77 out of 513 votes, average: 4.77 out of 513 votes, average: 4.77 out of 513 votes, average: 4.77 out of 513 votes, average: 4.77 out of 5
4.77  / 5 
rated by 13 users
1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
1 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 5
5.00  / 5 
rated by 1 users
1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
1 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 5
5.00  / 5 
rated by 1 users
1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
7 votes, average: 4.71 out of 57 votes, average: 4.71 out of 57 votes, average: 4.71 out of 57 votes, average: 4.71 out of 57 votes, average: 4.71 out of 5
4.71  / 5 
rated by 7 users
1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
4 votes, average: 5.00 out of 54 votes, average: 5.00 out of 54 votes, average: 5.00 out of 54 votes, average: 5.00 out of 54 votes, average: 5.00 out of 5
5.00  / 5 
rated by 4 users
1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
6 votes, average: 4.83 out of 56 votes, average: 4.83 out of 56 votes, average: 4.83 out of 56 votes, average: 4.83 out of 56 votes, average: 4.83 out of 5
4.83  / 5 
rated by 6 users
1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
1 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 5
5.00  / 5 
rated by 1 users

Recent Posts

"Aye Verb reflected on his origins within the sport of Battle Rap in this clip…

No I.D. explains the key to success as the music industry into a streaming era.

Recent Audios

U Can Dm Or Inbox WatEva u Like

steamsley

Bout to go home tho

zipemup_kshine
fetti_2long @zipemup_kshine real nigga
About 43 minutes ago
missresieyimtheshit Me too
About 43 minutes ago
raykillah Just checking with you to see you done that track i sent you homie
About 41 minutes ago
tra_2_tatted @zipemup_kshine yo wats good K follow a nigga on here to you follow me on Twitter
About 41 minutes ago
stilldntsweatm Ya math da same bro?
About 37 minutes ago

#salute 2 all the real #boomfans #Booming #showtime #sponsors #SOG #facts #gameface #pte #h2r #headphones #muzik #texas #turnt

ahdiboom
iamturntgod Dope pic! Check out my IG and follow
About 1 hour ago
itsjimz_ Tony Yayo dad showing u love .. That wsssup bro lol
About 1 hour ago
tvlerwhite Superb!
About 48 minutes ago
getitfaster Love your pic! We are having a contest! Winner scores a FREE LG Neckband Bluetooth Headset!
About 3 minutes ago

🐸☕️ @jayo_bomma it's that time again #sneakdissSession Do you know someone with stale sheets ??? TAG YOUR FRIEND YOU DO YA SNEAK DISSING WITH 😩😂😩😂

jayobomma_
hay_glo @nina_bean985 lmfaooooo the best part is Im laying here in a pile of clean sheets that I'm too tired to put on. Girl. Stfu lol
About 1 hour ago
hay_glo @nina_bean985 now you got me wanting to throw these bitches out. You better lay back & think ab your own 😂😩😂😂😂😂
About 1 hour ago
nikkinac25 @damiergeant yooooooo 😂 😱💀.
About 1 hour ago
gedak527 😂😂🙌😂😂
About 1 hour ago
damiergeant Lmaooo facts! @nikkinac25
About 1 hour ago

I'm Way 2 friendly .. Ppl gone hate me starting 2mor tho! #OnGod!

hitmanholla
hitmanholla @itsyoungrico Man Damu I'm already hip! Ppl take Ya kindness for weakness! You been Aite tho I saw u in a min Slime, u been holding it down??
About 3 hours ago
itsyoungrico Yea dats a fact broo..and i been good out here broo tryna stay alive dig me..hope all is well on ur end bro
About 3 hours ago
hitmanholla @itsyoungrico good bro! I'm Aite same ol! Keep in touch tho B💯d! Be easy up there!
About 3 hours ago
louielouyolo U gotta boss up on niggas just to remind niggas time to time
About 3 hours ago
itsyoungrico #FactsDat broo ..will do B135D 💯
About 3 hours ago

I see a dead body Make sure y'all in the building for this crazy event ..... I will be killing a mc by the name of NOBODY GIVES A SHIT ..... So make sure y'all come see this crazy as battle!!!!! #Nobl #flatline #Official #SouthernBattleRap

officialrealrap
onecslim I see you working. Keep it Official.
About 3 hours ago
flymoney_french Lmao
About 3 hours ago
echothe_agitator Isn't hemi in flatline? That should be a dope battle
About 37 minutes ago
dxxx24 @officialrealrap nobody gives a shit hahaha funny shit #flatline
About 14 minutes ago

LATEST TWEETS

  • John John Da Don
    any producers up? im in writing mode who got BEATS? ill dm my email
  • John John Da Don
    bill collector? “@MrsLadyJai: @JohnJohnDaDon http://t.co/RAC8unT0Bm”
  • Conceited!!
    RT @RobertXL_2017: Go to 12:44 and let @ConceitedNYC blow your damn mind!!!! ETD RAP BATTLE| CONCEITED VS DUCE - 1ROUND - [@CO…: http://t.c…
  • Conceited!!
    RT @bankloungemiami: FRIDAY #hideoutfridays HOSTED BY @conceitednyc FROM #mtv #wildnout | LADIES FREE + DRINK FREE TILL… http://t.co/MlMfqp…
  • John John Da Don
    RT @Yhammz_Deluxe: I'm not sure how to feel seeing @JohnJohnDaDon in Blu 😐 on his Avi .. So used to seeing him in RED ! 😍👌
  • BIG T
    Big-T's Running a Limited-Time Special on Features and Appearances. Serious Inquiries, Email: [email protected]
  • BIG T
    Big-T Merch Coming Soon - Pre-Order and Customize Your Order Today! Email: [email protected]
  • John John Da Don
    RT @Mr_June5th: @JohnJohnDaDon I watched the Reed Dollaz rapping on South Beach video, yo really left Swain name in a bar smh all I could d…