Talib Kweli Featuring Raekwon – “Violations” (OFFICIAL MUSIC VIDEO)

Talib Kweli Featuring Raekwon    Violations   OFFICIAL MUSIC VIDEO    YouTube

I fucks with this shit right here……

industry sig

comments

  • Toolzgotlimitedbarz

    This nigga toolz spit the same shit agaisnt my nigga suspense and tried to say it was a freestyle cuz they was suppose to come off the top smh cornball ass nigga, imma upload the footage , word

    • Toolzthedon69

      I thought yall lames lost the footage

    • Toolzthedon69

      Dig this all u niggas can line it up and ill trash all yall

      • Toolzisafaggot

        lmao u corny as fuck

        • Toolzthedon69

          That faggot shit aint gone fly u better hope i dont come face to face with u pussy!!!!! U type i FIGHT DICKHEAD!!!! (NO HOMO) 

      • WTF?

         nigga you recycled barz and lost to a nigga that freed on you for 3 full rounds. You killed ya self before the match started.

      • Captainmarketable

        damn tell me why a bunch of people heard that verse, how long u been using that toolz? niggas on youtube sayin the same thing, thats crazy smh

    • Toolzthedon69

      Yall told ma brother ransom yall lose the footage fuckin frauds!!!!!!!! ma brother killed that 4 eyed geek and i killed him wit the same bars BODYBAG!!!!!!!!

      • Datnigga

        your recycling is on a iphone goofy, i wish one of yall would put up my nigga notic vs ran just so niggas can see how bias yall are lmao go write a new verse

  • Bullgangmafia

    LMAO TOOLZ RECYCLING GARBAGE AS HE SHOULD !! STR8 TRASH

    • Toolzthedon69

      please battle me!!!!!!!!

  • Bullgangmafia

    LMAO TOOLZ RECYCLING GARBAGE AS HE SHOULD !! STR8 TRASH

    • Toolzthedon69

      please battle me!!!!!!!!

  • Bostonbanga

    smh i can see using the same barz if they are hot like that and your known so you have nothing to prove but thats some lame shit

  • Bostonbanga

    smh i can see using the same barz if they are hot like that and your known so you have nothing to prove but thats some lame shit

  • Badsister

    im starting to like streetarena and bliss needs to be on url asap

  • Badsister

    im starting to like streetarena and bliss needs to be on url asap

  • Focusdmanagement01

    Bliss took this 1 but it was a good battle

  • Focusdmanagement01

    Bliss took this 1 but it was a good battle

  • WTF?

    The fact that bliss went 3 rounds off the dome without even writing for this nigga, and still killed um earns him a bodybag!

  • WTF?

    The fact that bliss went 3 rounds off the dome without even writing for this nigga, and still killed um earns him a bodybag!

  • http://www.facebook.com/lyricalangelofwar Lyrical Angelof War

    bliss killed dis jawn

  • http://www.facebook.com/lyricalangelofwar Lyrical Angelof War

    bliss killed dis jawn

rating

5.00  / 5 
rated by 3 users
2281 views
comments

your rating :

1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
3 votes, average: 5.00 out of 53 votes, average: 5.00 out of 53 votes, average: 5.00 out of 53 votes, average: 5.00 out of 53 votes, average: 5.00 out of 5
5.00  / 5 
rated by 3 users

Recent Posts

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/qYX6GV1gaqw" frameborder="0" gesture="media" allow="encrypted-media" allowfullscreen></iframe>

SURVIVOR SERIES ANNOUNCEMENT #2B (BATTLE EVENT 1-20-18)

Recent Audios

LATEST TWEETS

  • John John Da Don
    RT @Mc_Barzz: Biggest PAUSE moment of 2017?? @JohnJohnDaDon 😂😂 https://t.co/XWoxxCZZDu
  • D.N.A™
    RT @NBAnotYoungBoy: Sheesh 🔥 https://t.co/OZhz35IdKr
  • D.N.A™
    RT @REGA_JAZZ: @DNA_GTFOH @Therealkiss @myfabolouslife @_kay_shine Nose ring on your sun like the mami of shakur🔥🔥🔥
  • D.N.A™
    RT @ShineFevah: 🔥🔥🔥🔥🔥 @_kay_shine @DNA_GTFOH 🔥🔥🔥🔥🔥 https://t.co/HgM8vuj2IG
  • D.N.A™
    RT @BigHomieCHI: SHEESH!! 🤯😤🔥 https://t.co/uqr70LgBrR
  • D.N.A™
    RT @NieceyBooDUHHH: 😍😍😍 @DNA_GTFOH https://t.co/5ngk9dBUdX
  • Big Tuna
    A playa at the end of the day me and @jpcalismoov put on for #hawaiivschicago https://t.co/iQhMwEpZU7
  • #BallGame✌
    RT @TYdidthat: I only watch Wild n Out for @HitmanHolla 😭😍 lol.