TAY ROC VS JC REVIEW [JAYBLAC]

Blac reviews URL ‘S latest release with JC vs Tay Roc. Is your verdict the same as Jays!?? Let us know!

comments

  • guest

    what up ugly

  • L.O.

    BLLLLLLLLLLLLLLLLLAC!!!!!

  • Canin

    Tay roc 3-0

  • Bryan Robinson

    Jc say in his first round he getting throw aways . He was pre warning us for sum shit he gave somebody some shit he said already

  • Page

    What Happen to Rich Dolarz?

  • justsaying

    I am trying to find out too. Whats happened to rich rolarz?

  • k2gees

    I have to give him credit JAYblac puts these reviews together well. tayroc has crazy energy and although the bars aren’t complex, they’re still clever. wonder if smack gave jayblac the 200? LOl.

  • Capsstuck

    Tayrock took this 100 percent, JC underprepared & recycled bars, you get no cred for recycling cans. Generic ass anybody bars lmao.

  • BROCK

    JB keepz it a buck……very unbiased and intelligent reviews but his best one hands down danny myers vs. rum nitty, super saiyan 6 energy ahahaha

  • Anonymous

    jc won the 1st and 3rd

rating

3.00  / 5 
rated by 2 users
7097 views
comments

your rating :

1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
2 votes, average: 3.00 out of 52 votes, average: 3.00 out of 52 votes, average: 3.00 out of 52 votes, average: 3.00 out of 52 votes, average: 3.00 out of 5
3.00  / 5 
rated by 2 users

Recent Posts

Recent Audios

LATEST TWEETS

  • Organik - KOTDTV.com
    RT @r_RapBattles: @NessLee vs @eddygotsalsa is our Battle of the Week https://t.co/7JCATc4DZ0
  • Black Sour Ranger
    @JohnJohnDaDon Send me the link
  • The Last Don
    @swavesevah Well I’m not gonna say he’s NOT racist cuz idk but I didn’t get offended not 1 but watching it & I doub… https://t.co/v3FajbMlWx
  • The Last Don
    @swavesevah He not racist he was just snapping on some KOTD people (pass, dirtbag dan & caustic) then started bangi… https://t.co/NItUAxFETx
  • Black Sour Ranger
    RT @deboqotr: I TOLD YALL A RACE DEBATE WAS GONNA HAPPEN IN BATTLE RAP. IT'S NO WAY U CAN AVOID IT. THE TOPIC WILL BE DISCUSSED. U KNOW WHY…
  • Black Sour Ranger
    Bizarre Ride To The Pharcyde is one of my favorite albums. https://t.co/pLWKbYtkI3
  • Black Sour Ranger
    Where is the proof that Jeffrey is a racist? Where are ppl getting this from?