URL Battle Rap Arena Has Aye Verb Imitating Swave Sevah

Aye Verb argues with a Fan then goes into a Swave Sevah Impersonation
@streetstarnorbe
@HipHopSyko
@jesserican1
@AYEVERB

Go Like Us On Facebook
http://www.facebook.com/battleraparena

comments

  • CHUCKP 317 MOFO

    MIDWEST ALL FUCKN DAYMAN.. GET THAT OLD ASS NIGGA VERB!!! PAIGEDALE BITCHES

    • juan lee

      Its PAGEDALE

      • CHUCKP 317 MOFO

        DUMBAZZZZZZ… YEA IN THE LOU… IM TALKING BOUT SOUTH INDIANA FUCK BOI

  • islandboi340

    “We wear loong shirts, very loong shirts. And I braid mi haiyah. Team haawmi, join me, the swagless.” Lmfaoo!!! If I was swave, I woulda snuck that nigga when I seem him again…. Nigga jus ranked on him ol school style.

    • juan lee

      TEAM HOMI

  • flipper773

    THat nigga verb silly!!!! lmao

  • Florida Boy

    this might make Swave wanna fight him for this, but man this shit funny

  • LMAO

    Roastin session!!! Verb made it seem like Swave sounded like the cookie monster roflmao!!!

  • floydpit357

    This nigga verb a fuccing fool

  • hate ignorant niggas

    yeah cute, but the FACTS remain, Verb, when cornered on some bullshit, don’t want to answer the question. He’s the fool to think nobody sees his shit! The nigga is smart for creating an atmosphere of hate for him, and the facts remain that the nigga CONSTANTLY LOSES too! So whateva! Contradicting ass!

  • Spike

    VERY FUNNY!!!!!! Team Homiiie wear very long shirts..Verb this is why the people like u. Hey, we want a video from u and Chase. That’s funny stuff u 2 put out. Bring it back….

  • airreya51

    Verbs a character, he’s a character,yeah IM UGLY…..HAHAHAHAHAHAHAH verb is a fool

  • Mone

    Swave gone kick Verb ass for real. But that shit was funny as hell! Sound just like his ass.

  • CHUCKP 317 MOFO

    VERB A COO ASS NIGGA …LEATHER PERM AND ALL…LOL

  • http://worldstarhiphop.com/ JAWZ

    THAT SHIT WAS FUCKING FUNNY, HAD ME CRYING.

  • BamBam

    SON LET’S BE CLEAR THIS DUDE THAT CALLED FOR SWAVE IS THE SAME FUCKING NIGGA THAT CALLS SUCKING HIS DICK EVERY TIME VERB IS ON AIR. GODDAMMN THAT SUCKING HIM OFF SON, 1 MORE TIMEEEEEEEEEEE DROOOOOOOOP THE FUCKING BAG!!!!!!!!

  • BamBam

    WOW I JUST LISTEN TO THE FULL INTERVIEW THAT FAG CALLED TWICE FROM 2 DIFFERENT #’S & TRY TO PLAY IT OFF. COME ON MY GUY YOU WILD GAY, THIS NIGGA WAS SCREAMING WAS YOU BITCH ON THE FIRST CALL THEN YOU DICKRIDE VERB ON THE SECOND CALL THEN TRY TO PLAY VERB. GET A FUCKING LIFE MY NIGGA SMFH. IM A NYC NIGGA & YOU MAKING US LOOK VERY BAD FUCK BOY ATLEAST CHANGE YOUR GAY VOICE.

  • Catlin Blackmac McMullen

    Verb Is Tha King Of URL

  • cozzo36

    Verb gets his boy to call up. Dying!!!lol

rating

5.00  / 5 
rated by 1 users
9975 views
comments

your rating :

1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
1 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 5
5.00  / 5 
rated by 1 users

Recent Posts

SMACK TALKS DOUBLE IMPACT 2 & ANSWERS FAN ??? (IS CHESS & BRIZZ RAWSTEEN TOP…

Ice Cube Talks Bill Maher, Hip Hop Biopics, BIG3 Basketball & More  

Recent Audios

LATEST TWEETS

  • Mook.
    RT @BurnaDutch: My Talented 10 emcees Murda Mook Dmx The Lox luda Twista KRS-1 Papoose Black thought G-Unit Fabulous My talented 10 will…
  • HEAD I.C.E
    Another classic. Almost forgot about this one 🔥 https://t.co/IKGx7Z8c8f
  • HEAD I.C.E
    3 is a Classic. No Freestyles top this one yet https://t.co/rvYVqNdiWe 🐺🔥
  • HEAD I.C.E
    Freestyles part 2 🐺🔥 https://t.co/FoH6YISitN
  • HEAD I.C.E
    Freestyles part 1 🐺🔥 https://t.co/A0QBdbVyBk
  • Mook.
    Smmfh. Graduation and prom fucked me up. I just woke up like wtf!?! https://t.co/c6I7wRl84g
  • HEAD I.C.E
    KOTD Freestyles part 3 🔥 🔥 https://t.co/NFnKMwPuGt