comments

  • Omega

    You better Call out Hollow for stealing your chris webber line

    Surf definitely killed that nigga now Rd 2

    • H’D

      r yu kidding? hollow said that shit b4 ty law did bro. the battle droppped first. and hollow beat surf 2-1, watch jay blac’s video of the breakdown and see. trust me homie, hollow isn’t ah bar thief. that nigguh is gunna eat the next person he battles. better hope it’s not calicoe or anyone of them detroit nigguhs

      • Omega

        if u actually had some sense and had your facts striaght, you would know that the PG’s were june8th and NOME was june 24th.

        Just because a league drops a battle sooner than the others, doesnt mean it happens first…..

        They released aye verb vs arsonal before hitman and con..did aye verb vs arsonal happen before the hitman con battle too?

        idiot…Hollow lost even with the stolen line..but he definitely loses now. His second round aint nothing but a personal angle that we heard 100 times before.

  • Mac

    Ty Law no disrespect intended but Reign Man would push you’re shit back lyrically. You let Norbe gas you if you want. Reign Man you have to understand that Math Hoffa is the one that turned Norbe on to battle rap late 2000’s so he don’t quite get it. But you a beast you was way better than Reed was back then. Just come out and do what you do and by the middle of next year you will be in high demand. Smack if you keep dropping the ball you gonna be out of here so stop. Listening to Norbe and show Reign the respect he deserves. Listening to Norbe got you Daylyt and Math Hoffa on Sm3 should I say more smh.

    • Philly Musicman

      real talk my brother I am Reign Man oldhead Philly music man Check out my page on youtube at youtube.com/rjohnsonjr for more of Reign Man videos and you are right about Reign Man Smack should and Norbes need to show more respect

    • 8====D~~~~(.)(.) = babies

      no one wanted any parts of reign from 2007 – 2009 when he was flaming hot .. he called out iron , lux , mook .. mook took yung hot instead @_@

  • Omega

    HOLLOW DA DON LOOKING SHAKYY BABY…YOUR HARDEST LINE IN THAT SURF BATTLE WAS STOLEN NIGGA

    10-4 STOLEN RHYME…give ty law his shit back.

    Its funny how nobody says anything when dotmob haters point out that kshine said a line aye verb said….they quick to call that stealing

    but hollow da don says a line a nigga whos also his homeboy said 3 weeks before..and these dicksuckers wanna sweep it under the rug

  • Philly Musicman

    First all you need to do your homework the barber shop been played out. Reign Man been calling out name rappers and Ty Law is ok but really who is he to even speak someone when he don’t have a name yet lol

  • FLESH MEGNIDO

    YO WHY THESE NEW NIGGAS BE CALLING OUT LEGENDS. WHAT THE HELL DO THEY HAVE TO GAIN BATTLING YOU NIGGAS…NOTHING.

rating

0.00  / 5 
rated by 0 users
3699 views
comments

your rating :

1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
0 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 5
0.00  / 5 
rated by 0 users

Recent Posts

SMACK TALKS DOUBLE IMPACT 2 & ANSWERS FAN ??? (IS CHESS & BRIZZ RAWSTEEN TOP…

Ice Cube Talks Bill Maher, Hip Hop Biopics, BIG3 Basketball & More  

Recent Audios

LATEST TWEETS

  • HEAD I.C.E
    Another classic. Almost forgot about this one 🔥 https://t.co/IKGx7Z8c8f
  • HEAD I.C.E
    3 is a Classic. No Freestyles top this one yet https://t.co/rvYVqNdiWe 🐺🔥
  • HEAD I.C.E
    Freestyles part 2 🐺🔥 https://t.co/FoH6YISitN
  • HEAD I.C.E
    Freestyles part 1 🐺🔥 https://t.co/A0QBdbVyBk
  • Mook.
    Smmfh. Graduation and prom fucked me up. I just woke up like wtf!?! https://t.co/c6I7wRl84g
  • HEAD I.C.E
    KOTD Freestyles part 3 🔥 🔥 https://t.co/NFnKMwPuGt
  • HEAD I.C.E
    KOTD Freestyles part 2 🔥 https://t.co/Xp5yDS0pS9