WEGOHARDTV PRESENTS | YABOYCLIP VS GWAPO

FOLLOW @WEGOHARDTV

comments

  • OTBVA

    Yaboyclip is sick wit it.

    • Mayor Bloomberg

      He should be on the PGs.

  • gods-demon

    laced out like ???????? didnt catch it

  • brian

    yaboyclip u shit was nice but word of advice u might wanna stop rehearsing ya bars with ya boys before ya battle. maybe then they’ll stop spitting ya punchlines before u do. or saying them at the same time as u, then maybe we wont have to rewind to figure out wtf u said. bodybag either way tho

  • Niyon

    Yaboyclips is nice put him up against someone like Mr wavy that would be a nice battle to Cee

  • Wow

    Why is Yaboyclip not in PG at least?????? =/

  • Piff Amg

    Golden Squad!!!!!!! Itz YAAAA BOOOYYYYYY!!!!!!!!!!

  • Simmeautomatic

    Hommie fire nobody want static

  • Sonny Pocketts

    these niggas trash …….

  • guest

    laced out like when u leaving from bookings (central bookings)

rating

0.00  / 5 
rated by 0 users
7885 views
comments

your rating :

1 Star2 Star3 Star4 Star5 Star
0 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 5
0.00  / 5 
rated by 0 users

Recent Posts

BATTLE RAP - THE OTHER DA DON - PART 2

Recent Audios

LATEST TWEETS

  • ‏ DIZASTER بشير диз
    Graphs are so insane when u learn how to read them it will fuck ur head up. U can actually see nooks highest blue s… https://t.co/eJMgX7jIJv
  • CAVEGANG🦇🧛🏿‍♂️
    RT @ANGRYFAN007: SOOOOOO..... IS ROC STILL JUST A "GUNBAR" NIGGA???? ORRRRR IS HE NOW IN THE PEN CATEGORY???? THINK ON HIS LAST 2 YEARS B..…
  • ‏ DIZASTER بشير диз
    You can also see where they took their breaks , lux almost flat lined during gt era . Facts are facts....and If u t… https://t.co/bieA5x6fKT
  • ‏ DIZASTER بشير диз
    This is their impact with combined YouTube and google traffic + unique users and new followers since 04' You can't… https://t.co/pLQR6W19T9
  • D.N.A™
    “ GTFOH “ ( Black History Month ) Hoodies Still On Sale 🔥🔥🔥🔥🔥 Click The Link - https://t.co/WeJsfXDsnh 2 Purchase… https://t.co/Q2Fl6NWm7t
  • D.N.A™
    RT @Vincedinero: @DNA_GTFOH You from Queens... I wanna hear you freestyle over L. L Cool J's "I shot ya" or the N. W. X version of 4, 3, 2…
  • D.N.A™
    RT @knotyouraverage: they do it to us every time.. https://t.co/DKSN5GI1OS
  • ‏ DIZASTER بشير диз
    Let me show u , so u don't have a bunch of random opinions dictating ur result... check this graph.,. https://t.co/BjH4iOZzdX